Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Świat Akwilonu. Orki i Gobliny - tom 3 - Gri'im

  "Orki i Gobliny" to seria komiksowa osadzona w fascynującym uniwersum fantasy znanym jako Akwilon. Wyróżnia ją, można by rzecz, jeszcze większy niż w innych seriach mrok. Tworzący tę opowieść, Jean-Luc Istin i Nicolas Jarry, francuscy scenarzyści specjalizujący się w mitach i baśniach, przenoszą czytelników do świata Akwilonu, gdzie rozgrywają się niezwykłe przygody. Tym razem odwiedzamy mroźną północ tej krainy. Akcja tomu 3 skupia się na postaci orka Gri’ima, doświadczonego wojownika, który powraca do Krainy Lodów, aby uporać się z własną przeszłością. Jednakże, jego powrót zbiega się w czasie z pojawieniem się wielkiej wyprawy poszukiwaczy złóż naturalnych (wśród nich mocne postacie - także kobiece!). Ludzie, myśląc że ogólnoświatowa wojna z ghulami na północy dobiegła końca, wierzą, że teraz mogą bezpiecznie prowadzić wydobycie. Nie zdają sobie jednak sprawy, że skutki potężnych czarów użytych w czasie wojny mogą wywołać grozę sprzed tysiącleci… grozę mającą postać garg

MYSTERY BOX od Geekup.pl - Unboxing oraz recenzja



Dotarła do nas kolejna przesyłka pełna gadżetów niespodzianek związanych z serialami, grami itp. Tym razem jest to MYSTERY BOX od Geekup.pl . Sprawdzimy, co ciekawego ukryto w naszym pudełku oraz ocenimy jego zawartość.
Samo pudełko prezentuje się całkiem fajnie, prosty design z dużym logo, przewiązany jutowym sznurkiem. Niby niewiele, ale wystarcza aby wzbudzić ciekawość.
Na zawartość mojego boxa składały się:


  • Kubek BB-8: kubek ze świata STAR WARS z grafiką stylizowaną na robota BB-8, którego poznaliśmy w najnowszych częściach Gwiezdnych Wojen. Kubek prezentuje się naprawdę dobrze, na pierwszy rzut oka widać, co prezentuje grafika i jest ona całkiem przyjemna. Co dla mnie ważne, kubek jest dobrze wyważony, czuć jego masę i pewnie trzyma się go w ręce. Powiem szczerze, że rzadko zostawiam dla siebie kubki, które znajduję w boxach, a ten na pewno zachowam.

  • Figurka POP Dale Cooper: Figurka ze znanej serii prezentująca Dale Coopera z serialu Twin Peaks. Sam serial nigdy nie zdobył mojego zainteresowania, dlatego figurka z tą postacią nie wzbudziła u mnie wielkiej euforii. Jednak jeżeli chodzi o samo wykonanie gadżetu to jest on jak zawsze na najwyższym poziomie typowym dla tej serii. Na figurce oraz samym opakowaniu nie widać żadnych wad ani uszczerbków. Tak jak pisałem, może figurka nie wywołała u mnie radości, ale każdy fan serialu Twin Peaks na pewno ucieszyłby się z takiego gadżetu.

  • Brelok Black Manta: Brelok z serii POP przedstawiający Black Mantę z filmu Aquaman. Gadżet idealny dla fanów filmu ze stajni DC. Może jego kształt nie jest idealny do noszenia wraz z kluczami, a jest wręcz niewygodny, ale przyznajmy się, 99% osób kupuje breloki z serii POP w celach kolekcjonerskich i estetycznych. I nie dziwię się, ponieważ wyglądają one świetnie i Black Manta nie jest tutaj wyjątkiem. Tak samo jak w przypadku figurki opisanej powyżej całość wraz z opakowaniem jest w stanie idealnym.


  • Koszulka Justice League: Wielkim fanem filmów od DC nie jestem, a sam film Justice League nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia, jednak koszulka prezentuje się świetnie. Prosty, nienachalny wzór na szarej koszulce robi niezłe wrażenie. Jak dla mnie, jako osoby, która nie identyfikuje się jakoś szczególnie z serią, nadaje się idealnie. Co ważne,  koszulka jest też dobrej jakości, szwy są wytrzymałe, nie jest to jednorazówka, która będzie do wyrzucenia po kilku noszeniach. Jak dla mnie kolejny gadżet na plus.


Podsumowując, MYSTERY BOX, który do mnie dotarł, spełnił moje oczekiwania. Co prawda figurka POP nie trafiła w moje gusta, ale nie jest to wina samego POPa, co po prostu moich preferencji serialowych. Reszta gadżetów to strzał w dziesiątkę. Jest to trzeci MYSTERY BOX, który do mnie trafił i trzeci, w którym znalazłem coś co mnie zainteresowało. Jest to o tyle ważne, że tematyka boxa nigdy nie jest znana i nie wiemy z jakiej serii gadżety trafimy. Za każdym razem min. dwa przedmioty trafiły w moje gusta, co pokazuje, że twórcy boxów nie wybierają gadżetów „byleby tylko coś wrzucić”, tylko tworzą go tak, aby dla każdego było coś miłego. Napiszę jeszcze tylko o figurkach POP. W sieci krążą informacje jakoby do MYSTERY BOXów trafiały POPy uszkodzone lub bez opakowań, a wiadomo, przez to tracą wartość kolekcjonerską. Szczerze, mi nigdy nic takiego się nie zdarzyło, POPy były w opakowaniach, w idealnym stanie, tak samo jak i reszta gadżetów. Polecam każdemu zakup MYSTERY BOXa, każdy znajdzie w nim coś dla siebie, a koszt 109 zł to naprawdę niewiele za gadżety tej jakości.



Komentarze

  1. Kupiłem dwa w zamyśle jako dodatek do dużej paczki prezentowej. Fajnie, że zwracają uwage, gdy doda się notkę czego się nie lubi. Z pewnością warte ceny, a otwieranie paczki to jak otwieranie prezentu, ta ciekawość co będzie w środku. Polecam zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ciekawość podczas otwierania paczki rośnie z każdą chwilą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja chętnie odkupię Coooera.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń