Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Świat Akwilonu. Orki i Gobliny - tom 3 - Gri'im

  "Orki i Gobliny" to seria komiksowa osadzona w fascynującym uniwersum fantasy znanym jako Akwilon. Wyróżnia ją, można by rzecz, jeszcze większy niż w innych seriach mrok. Tworzący tę opowieść, Jean-Luc Istin i Nicolas Jarry, francuscy scenarzyści specjalizujący się w mitach i baśniach, przenoszą czytelników do świata Akwilonu, gdzie rozgrywają się niezwykłe przygody. Tym razem odwiedzamy mroźną północ tej krainy. Akcja tomu 3 skupia się na postaci orka Gri’ima, doświadczonego wojownika, który powraca do Krainy Lodów, aby uporać się z własną przeszłością. Jednakże, jego powrót zbiega się w czasie z pojawieniem się wielkiej wyprawy poszukiwaczy złóż naturalnych (wśród nich mocne postacie - także kobiece!). Ludzie, myśląc że ogólnoświatowa wojna z ghulami na północy dobiegła końca, wierzą, że teraz mogą bezpiecznie prowadzić wydobycie. Nie zdają sobie jednak sprawy, że skutki potężnych czarów użytych w czasie wojny mogą wywołać grozę sprzed tysiącleci… grozę mającą postać garg

Gra o tron - HBO - Sezon 8 odc. 1

zdjęcie pochodzi z www.hbo.pl


Są takie dni, w które prawie wszyscy rozmawiają tylko na jeden temat. I nie chodzi mi w tym momencie o strajk nauczycieli, a o premierę kolejnego odcinka Gry o tron. Ja również dałem się ponieść emocjom i niczym kilkuletnie dziecko wyczekujące pierwszej gwiazdki 24 grudnia, czekałem jak w amoku. Wpatrzony w telewizor nie mogłem się doczekać aż usłyszę tę charakterystyczną melodię.
I stało się, poznałem dalsze losy naszych bohaterów walczących o miejsce na żelaznym tronie.
W pierwszym odcinku nowego sezonu szczerze nie dzieje się zbyt wiele, a mimo to ogląda się go z przyjemnością. Tak naprawdę to nie mogliśmy się niczego więcej spodziewać. Wiadomo, to co najciekawsze, to na co najbardziej czekamy przyjdzie z kolejnymi odcinkami. Tutaj mamy lekkie wprowadzenie przypominające nam na czym obecnie stoimy. Mało akcji, zginęło tylko kilka osób, a do tego w żaden widowiskowy czy zadziwiający sposób, dużo dialogów przypominających nam obecną sytuację polityczną. Wprost, odcinek, który ma nam przypomnieć po tak długim czasie po której stronie barykady stoją nasi bohaterowie. I wiecie co, mimo wszystko nie uważam tej godziny przed telewizorem za stracony czas. Miło znów było zobaczyć postaci, z którymi już się zżyliśmy, każda scena podsyca nasz apetyt na kolejne minuty serialu, na kolejne wydarzenia, po prostu chcemy więcej i więcej gry o tron. Mam tylko nadzieję, że kolejne odcinki nie będą dalej wzmagały naszego apetytu aby na koniec otrzymać zeschnięty, odgrzewany kotlet. Jak będzie? To okaże się z kolejnymi odcinkami. Ja wierzę, że ostatni sezon, tak jak pozostałe przyniesie nam mnóstwo emocji, zwrotów fabuły i satysfakcji.

Komentarze

  1. mam podobne zdanie :) przy czym "dzięki" najmłodszej spóźniłam się na "melodyjkę" ;) i nowy początek widziałam dopiero przy drugim podejściu. no i dobrze że na następny odcinek trzeba czekać tylko tydzień

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Łączna liczba wyświetleń